reklama

Hrozná pravda o zadržaní Haščáka a väzbe Jankovskej

Niekoľkokrát od volieb som sa pristihol pritom, ako prežívam úprimnú radosť. Z čoho? Zo správ o vznesených obvineniach voči ľuďom ako Monika Jankovská, Norbert Bödör, Tibor Gašpar či Jaroslav Haščák.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (22)

Akoby som sa ocitol v inom svete, nie na Slovensku. Ešte pred rokom by som dosť pochyboval, či je možné, aby v takom krátkom čase menovaní ľudia čelili spravodlivosti. Je to možné a to je skvelé! 

Lenže prednedávnom som si uvedomil, čo túto vlnu vyšetrovaní spustilo. A to vo mne vyvolalo úplne iný pocit - pocit smútku. Totiž, žiadne akcie ako Búrka, Víchrica či Hmla by sa nestali, nebyť Kočnerovej Threemy a knižnice. K týmto zdrojom sa polícia dostala pri vyšetrovaní vraždy Jána Kuciaka a Martiny Kušnírovej. Nebyť smrti dvoch mladých nevinných ľudí, skorumpovaní sudcovia, prokurátori a policajti by znásilňovali spravodlivosť v tomto štáte ďalej. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A do žiadnych vyšetrovaní donedávna nedotknuteľných ľudí by sa policajti asi nepustili, keby OĽaNO a ostatné vládne strany neuspeli vo voľbách. Stačilo, aby sa zmenila vláda a vyšetrovatelia s prokurátormi nabrali odvahu robiť si svoju robotu. To je skvelá pointa februárových volieb, ale hrozná správa o inštitúciách menom Polícia SR a Úrad špecializovanej prokuratúry. 

Predseda súdnej rady Ján Mazák to povedal ešte inak: za súčasnú vlnu zatýkania vďačíme náhode. Krásne a strašné zároveň. 

O tomto, aj o mnohom inom, čo súvisí s korupciou na Slovensku, som sa v najnovšej epizóde podcastu Proti noci rozprával so Zuzanou Petkovou z Nadácie Zastavme korupciu. Podcast nájdete na najpoužívanejších podcastových platformách, ale vypočuť si ho môžete aj z prehliadača: 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

https://protinoci.podbean.com/e/o-korupcii-politikov-smeru-mozu-existovat-aj-priame-dokazy/

Ak sa vám môj podcast bude páčiť a chceli by ste jeho výrobu podporiť malým finačným darom, urobiť tak môžete cez platformu Patreon.

Pavel Sibyla

Pavel Sibyla

Pavel Sibyla

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  70x

Pochádzam z Hriňovej, žijem v Bratislave, Európsku úniu považujem za najlepšie miesto pre život. Napísal som dve prozaické knihy a množstvo článkov do Trendu, Sme a pre Denník N. Pracoval som v kancelárii prezidenta Kisku, viedol som Nadáciu Zastavme korupciu, som členom PS. Stále píšem, príležitostne učím. Vypočuť si ma môžete na adrese protinoci.podbean.com. Najťažšia a najdôležitejšia výzva, ktorú dnes Slovensko pred sebou má, je posunúť náš vzdelávací systém od podpriemeru k najvyššej kvalite. Všetko podstatné pre život jednotlivca, aj celej spoločnosti závisí od toho, či túto výzvu zvládneme. Ak je niečo, čo môžete spraviť, aby sa nám to podarilo, urobte to. Zoznam autorových rubrík:  VzdelávanieKorupciaPodcastNezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu